Firmalar reklam ve tanıtımın önemini kavradıkça promosyon ürünlerin değeri de bir o kadar artıyor. Promosyon ürünleri sektörü iç piyasada 1,5 milyar dolarlık bir pazara ulaşmış durumda. 2011’de 800 milyon dolar ihracat gerçekleştiren sektörün ağırlıklı müşterileri Avrupa başta olmak üzere Rusya ve Ukrayna gibi ülkeler.
KOBİ’ler promosyon ürünlere destek veren KOSGEB’in çalışmalarından haberdar değiller.
Tekspro Şimdi Facebook'ta!
Facebook sayfamızı takip edin, Tekspro'daki yeniliklerden anında haberdar olun.
Tekspro Pinterest'te!
Tekspro Pinterest'te!
Tekstil Sektörü de Markalaşıyor
Yerli tekstil markalarının nasıl öne çıktığını ve bu değişimin sektörün geleceği için ne anlama geldiğini keşfedin.
19-22 Eylül 2013 28. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı
19-22 Eylül 2013 28. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı