Promoturk Yönetim Kurulu Üyesi ve Acar Grup Başkanı Mustafa Acar, sektörün yüzde 25 büyüdüğünü, bu oranın global kriz söyleminin bulunduğu dönemde son derece iyi bir büyüme olduğunu söylüyor. Acar, "Ekonomik krizler Türkiye`de promosyonu etkiliyor, enteresandır, Avrupa`da şirketler kendilerini göstermek için böyle dönemlerde daha çok promosyona yükleniyor" diyor.
Tekspro Şimdi Facebook'ta!
Facebook sayfamızı takip edin, Tekspro'daki yeniliklerden anında haberdar olun.
Tekspro Pinterest'te!
Tekspro Pinterest'te!
Tekstil Sektörü de Markalaşıyor
Yerli tekstil markalarının nasıl öne çıktığını ve bu değişimin sektörün geleceği için ne anlama geldiğini keşfedin.
19-22 Eylül 2013 28. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı
19-22 Eylül 2013 28. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı