Başarılı promosyon ürünündeki kriteri ya da kriterleri nasıl belirleyeceğiz?
Pazarlamanın anavatanı ABD’de promosyonun, pazarlama harcamaları içindeki payı %55’i aşıyor. Bir yılda bu alana 350 milyar dolarlık bütçe ayrılıyor. Üstelik bu rakam hızla yükseliy...
Pazarlamanın anavatanı ABD’de promosyonun, pazarlama harcamaları içindeki payı yüzde 55’i aşıyor. Bir yılda bu alana 350 milyar dolarlık bütçe ayrılıyor. Üstelik bu rakam hızla yükseliyor, şirketler pazarlamanın tarihi kadar eski promosyona daha yaratıcı yöntemlerle ulaşıyor. Hedef, satışı yüzde 30’a kadar varan oranda artıran bu enstrümandan daha fazla yararlanmak… Türkiye’de de benzer bir yaklaşım var. Şirketler, etkin ve sonuca odaklı strateji geliştirme peşindeler.
Tekspro Şimdi Facebook'ta!
Facebook sayfamızı takip edin, Tekspro'daki yeniliklerden anında haberdar olun.
Tekspro Pinterest'te!
Tekspro Pinterest'te!
Tekstil Sektörü de Markalaşıyor
Yerli tekstil markalarının nasıl öne çıktığını ve bu değişimin sektörün geleceği için ne anlama geldiğini keşfedin.
19-22 Eylül 2013 28. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı
19-22 Eylül 2013 28. Uluslararası Promosyon Ürünleri Fuarı